Beiratkozás 2021/22
Tisztelt Szülő!
Az elektronikus beiratkozás időpontja az E-KRÉTA felületen:
2021. június 15-24.
Kérem, alaposan tanulmányozza át a tájékoztatót, mely részletesen leírja az elektronikus beiratkozás menetét, hogy a megadott határidőig az útmutató szerint tudjon eljárni.
Amennyiben a beiratkozás elektronikus úton nem oldható meg, úgy 2021. június 21-én kérjen időpontot a személyes konzultációra, melyet előzetes egyeztetés szerint 2021. június 23-án és 24-én 8:00 és 15:00 között bonyolítunk:
+36 48/311 422/117-es mellék – iskolatitkárok
Személyes megjelenés esetén kérjük, hogy az alábbi iratokat eredetiben és fénymásoltan is hozzák magukkal:
- a tanuló személyi igazolványa,
- a tanuló lakcímkártyája,
- a tanuló TAJ kártyája.
Az alábbiakat csak eredeti példányban kell magukkal hozniuk:
- az okmányirodában kapott NEK azonosítót tartalmazó lap,
- a tanuló általános iskolai bizonyítványa.
Tisztelettel kérem, hogy gyermeke beíratását ne hagyja az utolsó megadott napokra, hogy technikai problémák esetében még időben fel tudja venni a kapcsolatot az intézménnyel. Megértését köszönjük!
Tisztelettel hívom fel a figyelmét arra, hogy a tanév kezdéshez kapcsolódó további ügyintézésre, valamint az osztályfőnökökkel történő személyes találkozóra 2021 augusztusának utolsó hetében, várhatóan augusztus 24-én lesz lehetőség. Erről augusztus elején küldünk pontos tájékoztatást e-mailben. Addig is kérem, folyamatosan kövessék nyomon az iskola honlapján megjelenő 9. évfolyamosokra vonatkozó aktuális információkat.
Kedves Szülők!
A leendő 9. évfolyamosok beiratkozásához szükséges valamennyi dokumentum szerkeszthető formában alább letölthető! A csillaggal jelöltek mindenki számára kötelezően visszaküldendők postai úton vagy e-mailben. A többi dokumentumot csak szükség esetén!
- * Egészségügyi nyilatkozat 2021
- Irinyi Diákotthon tájékoztató_2021-2022
- Jelentkezési lap_diákotthon_2021-2022
- * Nyilatkozat hittan oktatáshoz 2021
- Orvosi vizsgálat vegyész ágazatosoknak
- * Tanulói adatlap 2021
Postai címünk: 3700 Kazincbarcika, Lini István tér 1-2.
E-mail: titkar@irinyi-ref.hu
A leendő 9. évfolyamosok kötelező orvosi alkalmassági vizsgálatának beosztása az alábbi táblázatokban található. A tanulók 15 percenként vannak beosztva. Kérjük az időpontok betartását!
- GAZDÁLKODÁS ÉS MENEDZSMENT – ORVOSI ALKALMASSÁGI VIZSGÁLATI IDŐPONTOK
- INFORMATIKA ÉS TÁVKÖZLÉS – ORVOSI ALKALMASSÁGI VIZSGÁLATI IDŐPONTOK
- ELEKTRONIKA ÉS ELEKTROTECHNIKA – ORVOSI ALKALMASSÁGI VIZSGÁLATI IDŐPONTOK
- VEGYIPARI – ORVOSI ALKALMASSÁGI VIZSGÁLATI IDŐPONTOK
- PEDAGÓGIA – ORVOSI ALKALMASSÁGI VIZSGÁLATI IDŐPONTOK
A vizsgálatra az iskola diákotthoni épületében kerül sor. Bejárat a diákotthon parkolója felől. Maszk használata kötelező!
A vizsgálatra hozzák magukkal a kitöltött EGÉSZSÉGÜGYI NYILATKOZATOT (amennyiben még nem küldték el az iskolába), a tanuló eddigi orvosi leleteit és személyes iratait (személyi igazolvány, lakcímkártya, TAJ kártya).
Áldás, békesség!
Csernaburczky Ferenc
igazgató